top of page

Onze aanpak

2022_Hans Bonte Taste.jpg
1. Eerste contact

U hebt over ons gehoord? U bent geïnteresseerd? Contacteer ons, aub.

We zijn benieuwd hoe u met ons in contact bent gekomen.
Onze regel is eenvoudig: nieuwe klanten komen bij ons via aanbevelingen van bestaande klanten — uiteraard in positieve zin.

Foto event Stigo2.jpg
2. Kennismaking

We maken graag tijd voor een gesprek om elkaar te leren kennen. Wie bent u? Wat doet u? Waar liggen uw uitdagingen? Waar kunnen we u mee kunnen helpen?

Voor ons is het cruciaal dat u deze laatste vraag helder kan beantwoorden. We willen goed begrijpen hoe we samen waarde kunnen creëren.

Daarnaast willen we inschatten in welke mate u ook een meerwaarde kan zijn voor ons netwerk.

20230615_event Maurice.jpg
3. Proefperiode

U mag aan twee netwerkevents deelnemen om de sfeer te proeven en kennis te maken met de profielen aan onze tafel.
Zo ontdekt u of er een wederzijdse meerwaarde is en of onze werking bij u past.

0075_269A5412_WEB.jpg
4. Klant worden

Wij en u zijn overtuigd van elkaars meerwaarde. U wordt klant. U bent welkom op onze events. U tracht minstens 1x per maand aanwezig te zijn. Vaker mag ook. Zo houden we voeling met elkaar en wij vooral met uw noden.

Bij ons zit het bedrijf aan tafel, niet de persoon. Uiteraard mag u een collega sturen, maar netwerken draait om vertrouwen opbouwen. Daarom is het belangrijk dat de juiste persoon – de beslissingsnemer – aanwezig is.

©2025 by BRIDGING and MORE

Netwerk events I Vertrouwen I Actief verbinden I Focus op vastgoed

Volg ons op LinkedIn

bottom of page